jom BERtwitt

♥ c i n t a k i t a ♥

Daisypath - Personal picture
Daisypath Anniversary tickers

my heart singing !

Friday, December 31, 2010

31 DISEMBER ? ♥ ♥

huhhh,, ari ni tarikh uw?? aishh,, aku syg lah na tgal tahun 2010 :( ! byk kngn brsme dgn insan insan tersayang

♥ ! especially, bersama FAMILY TERSAYANG + BF + KAKA n ABG ! adoiii. taper lah,, idup harus maju kehadapan ! tingal yg keruh, ambil yg jernih kan :) ! kngn pahit dan manis smue bersame mereka ! ouh,, tidak lupe juge buat TEMAN SEPERJUANGAN, byk kenangan bersama anda semue ! sdeyh ble diingt kan blik kan?? huhhh. :'( haihh,, sabar n tabah trme sgle yer ! haihh,, otak stuck lah plak, law tiingt ksah ksah lame ni , adoii ! na tulis aper lagi ni ! TOLONG TOLONG TOLONG :) ! na masuk tahun bawu,, azam pon bawu lahh kan>> so,, byk azam aku untuk 2011 ! harap smue yerr,, aku capai dgn pnuh tabah dan sabar ! na share azam dgn kowg,, tapy tape lahh,, bwat SUPRISE skit,, haha :) ! huhh,, taon 2011 juga merupekn peperangan aku dgn SIJIL PELAJARAN MALAYSIA ( SPM ) ! huhhh,,, TAKUT + DEBAR ! subjek?? 9 aku amek, ingt taon dpn na tambah subjek TASAWUR ! tapyy,, akak aku ckp,, ssah lah dek kau na amek tbe tbe law xbljar.. haihh,, TARGET SPM?? adalah,, dirahsiekan :) ! lagi na tulis aperr ehkk?? mlasss dah lahh na tulis.. aku tulis ni pown,, sebab mangkuk ayun ni sowg. jom melangkau ker perengan baru, ceh, mcm tulis krngan plak :) ! 


aku,,, bosan + geram yg amat sgt + ase na mrah org pown ade jgak pagi pagi mcm ni ! 
ini smue disebabkn aqem lahh ni,, aku anta text xdlvred dlvred jugak ! aku tggu lahh smpay pkol 4 pagi ni,, ncet dye xon on jgak ! mmg bgoss taw ABDUL HAKIM ! ase HAPPY jerk taw?? dah lahh,, na tdow xngantokk ! kau plak bwat mcm ni,, aku mmg suke ! TERIMA KASIH ABDUL HAKIM BIN ROSLAN ! terus kan perjuangan anda begini ! :)

oke semue ! ASSALAMUALAIKUM .............................

No comments:

Post a Comment