jom BERtwitt

♥ c i n t a k i t a ♥

Daisypath - Personal picture
Daisypath Anniversary tickers

my heart singing !

Thursday, December 15, 2011

myspace?

assalamualaikum?

berkenaan tajuk diatas kan, masih anda ingat kah tentang MYSPACE yg dulu ye mencipta nama sebelum FB, TWITTER, and SKYPE or wat ever lagi. haha, tgah tagh duduk bosan sorang2 tiba tiba aku teringat nak bukaka accnt myspace aku ni ha. dah lama tak bkk ye. rindu ase. ahah ! *time aku tulis ni aku tgh ketawa kat dlm hati. nak tahu kenapa aku ketawa? sebab aku teringat jugak dekat kenagan lama, masa aku mula mula kenal dgn si mamat cinta hati aku tu. haha ! kelakar betul kalau ingt zaman masa mula2 kenal dulu mcm mane. rasa mcm jangal je bkak accnt myspace ni. haha ! aku dgn mangkuk ayun tu pun dah xingt EMAIL n PASSWORD mysapce ktorg. lame dah tggal zaman myspace tu. HAHAHAHA :D mmg kelakar lah kan syg??

*lepas aku bg tahu dkat dia, dia jwb mcm ni : "lepas ni kita repeat k?" haha ! bengong je ase. *boleh jugak syg. jom jom. *org lain duk selok layan ke menatang fb ap kejadah semua tu kn? kita duk berjiwang dlm myspace blik kan? mmg best ah rasa :)

No comments:

Post a Comment